La Jetoane

Despre noi

2013 toamna, Iasi, Romania. Conceptul de a spala o masina in regim de self-service, practic inexistent.

Povestea si dezvoltarea brandului La Jetoane a plecat de la dorinta fondatorului, Andrei Taranu, de a oferi clientilor sai o spalatorie in care compromisurile ce vin la pachet cu ideea de self-service, sa fie eliminate complet.

Dupa cea mai scurta analiza de piata din istorie, pentru ca nu exista piata, Andrei a considerat ca singura locatie de spalare self-service din Iasi, in 2013, nu poate emite nicio pretentie la un serviciu calitativ asa ca a inceput sa perfectioneze reteta.

Desi la inceput a fost cea mai contestata idee de afacere, tinta era una clara: o locatie de spalare in care clientii sa aiba increderea de a o numi “Propria ta spalatorie”.

Inarmat cu o locatie centrala, de care clientii se impiedicau in tranzitul lor zilnic, cu echipamente dimensionate corect pentru procesul de spalare si consumabile gata sa inlature chiar si blesteme, pariul a fost castigat.

Valul noului tip de spalare:

  • prins
  • locatie dezvoltata corect
  • obsesia lui Andrei pentru interactiunea cu clientii

Toate acestea au contituit premiza pentru dezvolatea unui lant de spalatorii self-service in Iasi, lant ce in prezent, numara 3 locatii de spalare.

4 ani de reusite, probleme, interactiuni cu clienti si furnizori au creat un bagaj de cunostinte pe care Andrei il considera suficient pentru a ajuta orice potential investitor de intra in acest segment de activitate “cu temele facute”.

Sistemul de franciza La Jetoane este in esenta transferul acestui know-how si dorinta “unui” Andrei a de crea un lant national de spalatorii, de care sa te impiedici la tot drumul si in care clientii revin pentru un serviciu de spalare auto corect.

Cat de departe vom ajunge cu acest lant de spalatorii, tine doar de tine.

La Jetoane